Postignuta cijena premašila je onu koja je dobijena prodajom “ferarija” 250 GTO 2018. u Montereju, a suma je iznosila 48,4 miliona dolara, zatim 35,8 miliona dolara za “ferari” Stirlinga Mosa iz 1957, kao i 250 GTO za koji je dobijeno, takođe u Montereju, 38 miliona 2014. godine.
Automobil koji je oborio rekord u cijeni, je debitovao na Nirburgringu u maju 1962. na 1.000 km, gdje je završio na prvom mjestu u svojoj kategoriji, i na drugom mjestu u ukupnom bilansu, prenosi RTS.
Njegov motor zapremine 3.000 kubika je zamijenjen jačim – V12 od 4.000 kubika za 24 sata, zbog promjena pravila trke, i ovo je jedini fabrički model 250 GTO sa takvim motorom.
Automobil je potom prodat neimenovanom kupcu iz Italije, da bi 1967, ovaj “ferari” „pronašao svoj put“ do Sjedinjenih Država.
Izlagan je na događajima tokom proteklih decenija, dok je promijenio nekoliko vlasnika, uključujući i prodavca koji je za njega sada dobio rekordnu sumu i, koji je automobil posjedovao 38 godina.