Aktuelno

Prisjetite se reklame iz 2003. godine za koju kažu da je najkomplikovanija ikad

Reklame iz autoindustrije godinama dominiraju u kreiranju viralnih reklama i promotivnih kampanja.

The Cog

Vratimo li se samo dvadeset godina unazad, možemo vidjeti jednu od najboljih reklama za automobil ikada urađenih. Radi se o Hondinoj reklami “Tho Cog” (zupčanik), koja je premijerno prikazana 2003. godine te odmah postala hit.

Uprkos činjenici da je prikazana na čitava tri tržišta – britanskom, švedskom i australskom. Izazvala je toliki interes da je kasnije i snimljen dokumentarac o njenom nastanku.

Snimana je čak sedam mjeseci, a sam razvoj sistema trajao je četiri mjeseca. Preostala tri su potrošena na izvođenje, snimanje i montažu.

Najmanje promjene u temperaturi ili vjetru utjecale su na performanse, a sama reklama je trajala toliko dugo da je snimana u dva dijela.

Sve ostalo je napravljeno bez ikakvog korištenja pomoćnih efekata i sve u ovoj reklami je potpuno stvarno. To je i publika prepoznala i znala cijeniti, piše biznis.


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh