Aktuelno

Električni modeli Volva više neće nositi naziv “Recharge”

Transformacija iz klasičnog proizvođača automobila u kompaniju koja proizvodi samo električne modele kod Volva bi se trebala dogoditi do kraja ovog desetljeća.

Volvo EM90

Za sada im, kažu, dobro ide. Prošle godine udio električnih modela u prodaji iznosio je 16% na globalnoj razini. Uz povećanje od 70% u odnosu na godinu prije toga. Ove godine očekuju još veći rast. I to budući da će im gama biti proširena s tri nova električna modela – EX30, EX90 i EM90 stići će u salone tijekom 2024. godine. Time će ih Volvo u prodaji imati pet.

Jednostavnije oznake

U narednim godinama Volvo će sve modele potpuno elektrificirati. Pa će time nestati i potreba za njihovim posebnim označavanjem. Kako bi pripremili kupce na tu promjenu, već sada će započeti s procesom “rebrandinga”, najavljeno je ovoga tjedna. Modeli XC40 Recharge i C40 Recharge bit će preimenovani u nešto jednostavnije nazive, EX40 te EC40. Tako će se pojednostaviti cijela nomenklatura. Dodatak “Recharge” kod električnih varijanti bit će izbačen, a elektropogon će ubuduće označavati samo prvo slovo “E” u oznaci modela.

Pojednostavljeno – oznaku XC40 će ubuduće nositi model pogonjen motorima na fosilna goriva, dok će njegov električni pandan biti nazvan EX40. Hibridne će varijante biti označene tek dodatkom T6 ili T8, u ovisnosti o snazi pogonskog sklopa.

Istodobno je iz Volva najavljeno i da će nova generacija linija EX40 i EC40 dobiti nadogradnju, pa će u Performance softverskom paketu opreme nuditi 25 kW (33 KS) više izlazne snage. Zanimljivo, na odabranim će tržištima nadogradnja biti dostupna i za postojeće vlasnike hibrida C40 te električnog XC40 Recharge, proizvedene ove godine, koji će softver moći dokupiti, ažurirati i instalirati iz udobnosti vlastitog doma, pa tako dobiti snažniji paket opreme.

Kad je riječ o ostalim unaprjeđenjima, najavljeno je i da će “fosilci” XC60 i XC90 u blagoj hibridnoj izvedbi B5 dobiti nešto efikasniji pogonski sklop. On će im omogućiti uštedu na gorivu od 4% (XC60 B5), odnosno 2% (XC90 B5), uz smanjenje ugljičnih emisija u oba slučaja, piše autonet.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh