Aktuelno

Jeste li znali za jedini motocikl na svijetu s V8 motorom iz Ferrarija F355? Ovo je priča…

Moćan 3,5-litreni atmosferski V8 od 380 KS poznat je po zvuku te je jedini Ferrarijev motor s 40 ventila.

PRINTSCREEN VIDEO / LIGALIS FILM

Izrada motocikla s motorom Ferrarija F355 zvuči poput pravog pothvata, ali za dva Danca, Birgera Hansena i Michaela Andersona, san je postao stvarnost. Sve je počelo prije 17 godina, dok su uživali u razgovoru i piću. U tom trenutku, njih dvojica su se dogovorili ostvariti jedan cilj: stvoriti motocikl s motorom iz Ferrarija.

Iako se možda čini nemogućim, protagonistima ove priče to je dalo prednost. Birger Hansen, koji danas ima 75 godina, jedan je od najbogatijih ljudi u Danskoj i suosnivač najvećeg brodogradilišta X-Yacht u zemlji. Također je uvoznik prestižnih motocikala Boss Hoss, američkih custom cruisera s Fordovim V8 motorom.

Hansen je pristao na izazov Andersona da, ako mu ovaj nabavi Ferrarijev motor, zajedno stvore nevjerojatan motocikl. S obzirom na Hansenovu strast prema automobilima i motociklima, bio je spreman spojiti ove dvije ljubavi. Plan je bio početi s Boss Hossom, koristeći svoje veze kao uvoznik ovih motocikala. Glavna prepreka bila je nabavka Ferrarijevog motora.

No, stvari su krenule lakše nego što su očekivali. Anderson je jednog dana dovezao motor iz Ferrarija F355 koji je pronašao na otpadu. Hansen je bio na potezu. Koristeći Boss Hoss kao temelj, prilagodili su ga za integraciju Ferrarijevog motora.

Proces “presađivanja” bio je izazovan, posebno zbog postavljanja dva hladnjaka s obje strane motocikla i ispod vozačevog sjedala, blizu nogu. Trebalo je proizvesti više od 100 dijelova kako bi se operacija uspješno završila. Motor su naravno obojili u crveno, postavili 2D digitalni displej na lažni rezervoar i originalni F355 logo sa strane.

Sam motor, 3,5-litreni atmosferski V8 koji proizvodi 380 KS poznat je po zvuku koji proizvodi, zahvaljujući glavi motora s pet ventila po cilindru – jedini motor s 40 ventila koji je Ferrari proizveo. Cijeli proces trajao je osam godina, a konačno su završili projekt, piše Jutarnji.hr.

Međutim, morali su čekati još dvije godine, sve do januara 2017., kako bi motocikl s Ferrarijevim motorom nazvan F355 Birger Hansen prošao danske homologacijske testove. Odobrenje su napokon dobili 10. aprila te godine. Hansen i danas posjeduje motocikl, iako ga rijetko vozi zbog težine od 460 kg…


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh