U svojoj aktuelnoj generaciji ugradnjom trećeg rezervoara vodonika domet je povećan za 30% i sada iznosi odličnih 650 km. Rezervoari su raspoređeni u obliku slova T, pri čemu je najduži postavljen uzdužno u sredinu. Ukupno je u njih moguće smestiti 5.6 kg vodonika, u poređenju s 4.6 kg u dva rezervoara na bivšem Miraiju, piše sportsport.ba.
Mirai je, zahvaljujući većim prepustima, stigao na gotovo pet metara dužine (4975 mm), a povećana je širina vozila, i to za 75 mm. Visokonaponska baterija i elektromotor su smešteni iznad zadnje osovine. Baterija je litijum-jonska visokonaponska, kapaciteta 4.0 Ah, dok je snaga elektromotora 128 kW.
Sada su dio standardne opreme sistem za prevenciju sudara, adaptivni tempomat, sistem prepoznavanja saobraćajne trake, te detalji poput prepoznavanja vozila u mrtvom uglu ili kamera s krugom od 360 stepeni.
Slično je i u enterijeru koji sada prihvata Toyotin sofisticirani multimedijski paket Smart Connect+, kome se pristupa preko 12.3-inčnog ekrana osjetljivog na dodir novog izgleda.