Tim povodom proizvođač je lansirao posljednju limitiranu seriju kojom odaje počast ovom već sada kultnom modelu. STJ ili duže Super Trofeo Jota je limitiran na svega 10 primjeraka, koji su vrlo vjerovatno rasprodani na neviđeno još prije nekoliko mjeseci.
Osnova je verzija STO, a to znači kako ga pokreće 5.2 V10 atmosferski dragulj. Nije modifikovan, što znači kako su mu izlazne karakteristike 640 KS pri 8000 o/min i 565 Nm, a sistem obuhvata i sedmostepeni LDF (Lamborghini Doppia Frizione) mjenjač s dvije spojke te pogon na stražnje točkove.
Podvozje je oplemenjeno trkaćim ovjesom s novim podešavajućim amortizerima i nešto mekšim oprugama, a ugrađene su i specijalne Bridgestone Potenza gume. U Lamborghiniju kažu kako je pri testu na stazi u tehničkom centru Nardo vrijeme kruga skraćeno za punu sekundu u odnosu na verziju STO, prenosi Index.
Samo 10 primjeraka
Ekskluzivnost automobila se estetski distancira s dvije različite konfiguracije i mogućnosti boja. Prva kombinuje karoseriju Grigio Telesto (siva) i krov Nero Noctis (crna) s detaljima Rosso Mars (crveni) i Bianco Isi (bijeli). Isti stil nastavlja se i u kabini. Druga konfiguracija ima karoseriju Blu Eliadi (plavu) s krovom Nero Noctis (crni) i detaljima Rosso Mars (crveni) i Bianco Isi (bijeli).
Zadnji Huracan ima i numerisanu pločicu od karbonskih vlakana s oznakom “1 od 10”.
Sve u svemu, pomalo iznenađujući kraj za deset godina star Huracan. Njegov prethodnik Gallardo je u penziju otišao uz daleko veći prasak, s modelom Sesto Elemento.