Rolls-Royce za manje od 200.000 maraka može se zaista činiti savršeno povoljnom ponudom, ali pri kupovini takvog automobila valja uzeti u obzir i činjenicu da će njegovo održavanje biti izuzetno skupo.
Na prvi pogled 64.200 evra (oko 125.000 maraka) za polovni Rolls-Royce Phantom iz 2004. godine čini se kao savršeno povoljna ponuda za auto koji je kao nov svojevremeno koštao 320.000 dolara (575.000 maraka) i čije najjeftinije aktuelne verzije koštaju i više od 500.000 dolara. Manje od 70.000 dolara zaista nije mnogo novca za automobil koji je vrlo rijedak i koji ima obilje luksuzne opreme te 6,8-litreni V12 motor s 459 KS, ali sve postaje mnogo skuplje kada ovaj automobil mora na redovni servis ili kada se nešto na njemu pokvari.
Koliko održavanje ovog auta može koštati pokazuje jedan oglas iz SAD-a u kojem su priloženi i računi za sve servisne radove koji su napravljeni na autu 2023. godine. Iako bi ti računi trebali svjedočiti o tome koliko se brige vodilo o njemu zapravo sigurno odbijaju potencijalne kupce jer ispada da je u samo godinu dana na popravak i održavanje ovog auta potrošeno čak 78.913,57 dolara (oko 141.000 maraka), odnosno više od iznosa koji vlasnik trenutno traži za svoj auto.
Ovo je još jedan primjer za to da su superautomobili i superluksuzni automobili samo za prave bogataše, čak i kada se čine dovoljno “jeftinima” da bi ih sebi mogli priuštiti i oni s mnogo manje novca. “Povoljna kupovina” začas se može pretvoriti u finansijsku noćnu moru. Sve ovo vrijedi i na mnogo nižim cjenovnim nivoima. Na primjer, polovni Mercedes S-klase za 20.000 evra (oko 40.000 maraka) djeluje kao vrlo primamljiva ponuda, ali budite svjesni da su i njegovi troškovi održavanja izuzetno skupi i da vas u servisu vrlo lako mogu “iznenaditi” računom koji premašuje vrijednost cijelog auta, prenosi “Jutarnji“.