Dugogodišnje je Međunarodni sajam automobila u Ženevi bio epicentar autoindustrije. Ne sudjelovanje na ovom događaju u proljeće značilo je gubitak vidljivosti i interesa korisnika. Ali vremena su se promijenila. Pandemija koronavirusa, zajedno s promjenom navika proizvođača automobila, dovela je do smanjenog interesa i investicija u ovakve sajmove.
Revija HAK izvještava da će Autoshow u Ženevi završiti nakon više od stoljeća zbog opadanja interesa i izazovnog tržišnog okruženja. Organizatori su naišli na nepremostive prepreke u pripremi za sljedeću godinu, jer jednostavno nije bilo dovoljno interesa među potencijalnim izlagačima.
Nakon četverogodišnje pauze uzrokovane pandemijom koronavirusa, organizatori su ove godine uspjeli okupiti tridesetak izlagača i 2000 novinara. Međutim, gotovo su svi veliki proizvođači izbjegli sajam, osim Renaultove grupe i nekoliko kineskih kompanija. Unatoč cilju udvostručenja sajma do 2025., nedostatak interesa označio je kraj za Autoshow u Ženevi, piše financa.