U Europskoj uniji broj novoregistriranih automobila porastao je za jedan posto u odnosu na isti mjesec prošle godine i iznosio je 1,3 miliona, podaci su Udruženja automobilske industrije (VDA)
rvi put ove godine zabilježen je rast u odnosu na isti mjesec prošle godine. Međutim, zbog posebnog učinka, septembar 2019. imao je razmjerno nizak nivo i jedan radni dan manje, dodaje VDA.
Pet najvećih pojedinačnih tržišta u Europi razvijalo se drugačije: Italija je pokazala najjaču dinamiku s rastom od deset posto, Njemačka je porasla za osam posto. S druge strane, Francuska i Velika Britanija izgubile su blago na godišnjem nivou, dok je Španija bila dvocifrena.Prema konsultantskoj tvrtki EY, u septembru je zabilježen pravi procvat za novoregistrirane električne automobile u Europi.
VDA je naglasio da su tokom dosadašnje godine, unatoč rastu prodaje u septembru, sva tržišta još uvijek bila “značajno u minusu”. U prva tri tromjesečja ove godine došlo je do velikog pada na tržištu automobila kao posljedica pandemije korone. Prema informacijama, do kraja septembra u Europi je registrirano ukupno 8,6 miliona novih vozila, 29 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine
Prema konsultantskoj tvrtki EY, u septembru je zabilježen pravi procvat za novoregistrirane električne automobile u Europi.
U septembru je gotovo svaki deveti novi automobil na pet najvećih tržišta Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Italije i Španije imao elektrificirani pogon, a tržišni udio iznosio je 10,6 posto, prenosi “Indikator“.
U Njemačkoj je “svaki šesti novoregistrirani automobil bio ili električni automobil ili priključni hibrid”, objasnio je EY. Sveukupno, prodaja električnih automobila na prvih pet tržišta porasla je za 199 posto, što je gotovo utrostručeno. Najveće stope rasta bile su u Njemačkoj (plus 260 posto) i Italiji (plus 225 posto). U slučaju plug-in hibrida, rast je bio još snažniji: nove registracije na top 5 tržišta porasle su za 295 posto. Francuska i Njemačka zabilježile su najveće stope rast
Automobilska tvrtka Daimler, koja je tokom drugog tromjesečja za vrijeme pandemije korone zabilježila gubitak od 1,68 milijardi eura, u međuvremenu je u četvrtak navečer predstavila neočekivano dobre tromjesečne podatke. Zarada prije kamata i poreza iznosi 3,07 milijardi eura, objasnila je tvrtka i pozvala se, između ostalog, na “strogu disciplinu troškova” i “opsežne mjere za održavanje likvidnosti”.