Pokretanje ovog sistema dolazi nakon uspešnog razvoja i testiranja u istraživačkom centru u Šangaju i predstavlja prekretnicu u istraživanju napredne tehnologije za autonomnu vožnju.
Novi AVP sistem donosi napredno iskustvo autonomne vožnje 4. nivoa zasnovano na integraciji vozila i tehnologije integrisane u putnu infrastrukturu.
Fiksna senzorska oprema poput lasera, radara i komunikacijskih uređaja na parkinzima može da prepoznaje i prati vozilo kao i pozicije na kojima se nalaze prepreke, šalje informacije do vozila preko 5G mreže i bezbedno ga navodi do parking mesta.
Vozač će moći da izađe iz auta bilo gde na parkingu i pusti auto da se samostalno parkira.
Po povratku, vozač će uz pomoć mobilne aplikacije moći da pozove vozilo da dođe do lokacije na kojoj se on nalazi i potom se odveze dalje.
Pored AVP sistema, novi autopilotski sistem na modelu HiPhi X takođe stavlja bezbednost korisnika u prvi plan, pipe “Tech-lifestyle.
Ovaj sistem koristi iste principe koji se koriste pri projektovanju letelica, koristeći sistem dvostruke redundance što znači da rezervne komponente obezbeđuju pouzdanost sistema čak i u slučajevima kada neka komponenta zakaže.
Sistem može da pokrene, zaustavi, skreće i upravlja vozilom brzinom od 0-130 km/.
To omogućava vozaču da skine nogu sa papučice gasa, ruke sa volana i oči s puta, a sve se to postiže uz pomoć 24 senzora raspoređena po čitavom automobilu (uključujući pametnu prednju i surround kameru, radar sa milimetarskim talasima, ultrazvučni radar, DMS kamere koje prate stanje vozača i još toga).
Sve ovo, u kombinaciji sa tehnologijom preciznog mapiranja, omogućava modelu HiPhi X da dostigne 4. nivo autonomnog parkiranja, što ga čini prvim automobilom u Kini koji ima takve sposobnosti.