I ne samo to, jer ovaj model i izgledom vraća u prošlost, u vrijeme kad je svijet bio analogan, a ogroman ducktail zadnji spojler i naljepnice na automobilima stvar prestiža. Sve to ima ova izvedba, ali oslanjajući se na modernu tehnologiju skriveno iza retro odijela.
Istina, ovdje nema poluga za šaltanje brzina, već je ugrađen klasičan ručni mjenjač. Mjerni instrumenti su kakvi trebaju biti u sportskom automobilu, a ako ništa, onda će vas tapecirung sjedala svojim izgledom katapultirati u stara dobra vremena.
911 Sport Classic nije šala. To je najjači Porsche s ručnim mjenjačem u ponudi. Vozača čeka 550 KS, koje osigurava 3.7 twin-turbo motor iz Turba S. Pogon je isključivo na stražnje točkove, ali zato dobijate najmoderniju elektronsku logistiku u okviru dinamičke kontrole šasije, aktivni ovjes, upravljivu zadnju osovinu, pa i keramičke kočnice – sve u standardnoj opremi.
Od posebnosti valja izdvojiti panele izrađene od kompozita s ojačanjima od ugljičnih vlakana, kao i modernu interpretaciju poznatih naplataka, sada u nekoliko brojeva većem pakovanju. Konačno, ova zvjerka postiže 100 km/h za 4.1 sekundu, a ne posustaje do 315 km/h.
A sada loše vijesti. Porsche će proizvesti svega 1.250 primjeraka, i to u svega četiri boje (crna, siva, plava sport siva). Nije poznato koliko će ih ostati u Evropi i po kojoj cijeni. Prvi primjerci na puteve stižu u julu, piše Index.
View this post on Instagram