Premijera će biti prikazana kasnije ovog mjeseca i biće prva koju će vidjeti posjetioci Concorso d’Eleganza Villa d’Este.
Najbrža, najjača i najlakša verzija popularnog kupea biće prepoznatljiva po nekoliko detalja. Pozadi, ovo su svjetla sa novom grafikom i OLED tehnologijom.
Izgledaju atraktivnije, a nude tzv. 3D efekat. Zadnji spojler u tzv ducktail performans koji će vjerovatno biti najpoželjnija vizuelna novina.
Pogled naprijed otkriva dvije crne trake i žute LED diode, baš kao na BMW M5 CS. Donji dio branika, kao i neki drugi detalji, vjerovatno je od ugljeničnih vlakana.
Ono što je bitno je ispod haube, a radi se o 3.0 twin-turbo šestocilindrašu čija je snaga podignuta na oko 550 KS, odnosno 40 KS u poređenju sa M4 konkurencijom.
Ako tome dodamo smanjenje težine i snažnije kočnice i preuređeno vješanje, jasno je da će CSL biti znatno brži, nadamo se samo na stazi, prenosi B92.