Do sada smo karakteristike novog vizuelnog identiteta brenda Dacia mogli da vidimo u naslovima štampanih medija i saopštenjima (od sredine 2021. godine) i u salonima Dacia (od početka 2022. godine), a sada je vrijeme da novi logo zaživi na samim vozilima.
Osim što označava zaokret u dizajnu, novi vizuelni identitet otjelotvoruje orijentaciju Dacie ka budućnosti, ali i vrijednosti koje rumunsku marku čine tako uspješnom.
Početak porudžbina vozila sa novim amblemom i logotipom najavljen je za 16. jun, a prve isporuke automobila sa novim vizuelnim identitetom očekuju se u posljednjem kvartalu godine.
Snažna karakteristika novog identiteta brenda, amblem Dacia, krasiće centar prednje maske u osvježenom bijelom izdanju. Minimalistički stilizovana slova D i C, isprepletena poput karika lanca, čine potpuno novi amblem koji odražava robusnu jednostavnost novog dizajna.
Amblem je takođe predstavljen na centralnom dijelu svih točkova.
Još jedna vidljiva promjena odnosi se na izgled logotipa na zadnjem dijelu vozila i volanu. Namjerno pojednostavljen, minimalistički izgled slova korišćen je da bi se lakše prepoznala.
Ostala unapređenja game modela za 2023. uključuju Megalith sivu nijansu na krovnim nosačima, zaštitnim elementima na donjim dijelovima karoserije i spoljnim retrovizorima modela Sandero Stepway i Duster, prenose Nezavisne.