Neto profit je takođe dostigao novi maksimum od 939 miliona evra, dok je 2021. godine ta cifra iznosila 833 miliona evra.
Region Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) bio je najveći za Ferrari u 2022. sa isporukama od 5.958 vozila, što je više u odnosu na 5.492 jedinica u 2021. godini. Prodaja u Americi je iznosila 3.447 jedinica, u odnosu na 2.831 u 2021. Kupci u kontinentalnoj Kini, Hong Kongu i Tajvanu su kupili 1.552 automobila, u poređenju sa 899 u prethodnom periodu. Ostatak tržišta Azije i Pacifika (APAC) je zaslužan za 2.264 primjerka, u odnosu na 1.933 u 2021.
Ukupan prihod Ferrarija u 2022. je iznosio 5.095 milijardi evra, što je za 19 odsto više u odnosu na 2021. godinu.
Prodaja vozila i rezervnih dijelova je donela 4.341 milijardu evra, a to je povećanje od 22 odsto. Ugovori o brendiranju i sponzorstvu su činili drugi najveći dio poslovanja sa 479 miliona evra.
Ferrari procjenjuje da bi 2023. mogla biti još bolja nego prošle godine. Očekuje se da će neto prihod biti oko 5.7 milijardi evra, prenosi “AutoBlog“.