Međutim, ova neobična saradnja između bavarskog proizvođača i jedne od najuticajnijih ličnosti u modnoj industriji se zaista dešava.
Riječ je o BMW-u XM, automobilu pomalo kontroverznog dizajna i takođe prvom specijalnom M modelu još od BMW-a od M1.
Naomi će učestvovati u promotivnoj kampanji XM-a na tržištu pod sloganom “Usudite se da budete vi”, što je posebno privuklo modnu umjetnicu. U okviru kampanje, moći ćemo da vidimo jedinstveni XM koji je dizajnirala čuvena manekenka.
“Fokus će biti na novoj dimenziji samouvjerene prisutnosti, izražajnog stila života i individualnosti”, kažu iz BMW-a.
“Snažan osjećaj za estetiku i dizajn Naomi Kembel igraće ključnu ulogu u nadolazećim projektima kompanije.”
BMW XM je plug-in hibrid i trenutno drži status najsnažnijeg produkcijskog modela u BMW-ovoj istoriji.
Priča za sebe je Red Label verzija sa 738 KS, koja dolazi tek iduće godine, piše B92.