Rat cijenama donose proizvođači električnih automobila iz Kine, kao i Tesla. Evropske korporacije cijelom fenomenu pristupaju na različite načine. Neki se bore za niže cijene, drugi kritikuju takve postupke, a neki to jednostavno ne mogu da sebi priušte.
Dakle, znači li to da ćemo, ako želimo da kupimo jeftin, ali pouzdan električni automobil, morati da biramo kineske marke? Ispostavilo se da evropski kupci ipak ne moraju da budu osuđeni na takvu budućnost.
Sljedeće godine Citroën ë-C3 bi trebalo da bude dostupan u Evropi, kao manji električni hatchback čija osnovna verzija se očekuje po cijeni ispod magičnog praga od 25.000 evra.
Čini se da sada i Opel ulazi u igru. Javna demonstracija njegovog koncepta Experimental te premijera novih električnih verzija Astre i Corse samo su neke od zanimljivih informacija. Florian Huetl, generalni direktor marki Opel i Vauxhall, priznao je da razvoj grupe Stellantis otvara potpuno nove perspektive za njihova električna vozila.
“S novim potpuno električnim platformama iz Stellantisa, moći ćemo da ponudimo cijene koje nam omogućavaju da dostignemo mnogo širu publiku,” rekao je Huetl medijima, prenosi “AutoBlog”.
Izvještaj koje su zajednički izradili “Automotive News Europe” i “Reuters” dodatno proširuje kontekst ove izjave. Opelov električni automobil po cijeni od oko 25.000 evra bismo trebalo da očekujemo tek 2026. godine, a vjerovatno je riječ o blizancu pomenutog Citroëna ë-C3.