Opel je najavio novi pristupačni električni model, kako bi se suprotstavio konkurentima na evropskom tržištu koje predvode Dacia Spring i nadolazeći EV iz Kine. S obzirom da je njemački proizvođač dio auto-giganta Stellantis, nema sumnje da će iskoristiti tehnologiju koja je predstavljena na, takođe pristupačnom, novom Citroenu e-C3.
Iako će tehnološki biti blizak francuskom “rođaku”, novi Opel na struju iz B segmenta imaće drugačiji izgled, u skladu sa sopstvenim dizajnerskim jezikom. Određene izmjene u odnosu na e-C3 treba očekivati i u putničkoj kabini koja svakako neće ličiti na Citroenovu.
Ukoliko pristupačni električni Opel zaista bude tehnološki blizanac modela e-C3, trebalo bi da ima isti elektromotor kao “francuz”. Podsjećamo, u Citroenu ovaj agregat proizvodi 83 kW/113 KS i omogućava ubrzanje 0-100 km/h za oko 11 sekundi. Također, očekujte sličnu (ili istu) maksimalnu, elektronski limitiranu brzinu od 135 km/h.
Kao i pomenuti e-C3, ovaj Opel bi trebalo da koristi litijum-jonsku bateriju kapaciteta 44 kWh. S obzirom na relativno male dimenzije i masu vozila, domet od 320 km bio bi dovoljan za svakodnevnu gradsku vožnju i kraće izlete van grada.
Podsjećamo i da francuski model omogućava punjenje na brzim punjačima snage do 100 kW, što u praksi znači dopunu baterije za 30-ak minuta. Ako vozač koristi ugrađeni punjač snage 7 kW, potrebno je oko četiri sata da se ona napuni od 20 do 80 odsto svog kapaciteta.
Inače, Opel je već jednom iskoristio tehnologiju iz Citroena za jeftini mali gradski auto kada je predstavio Rocks-e, vozilo zasnovana na električnom “bratu” Citroenu Ami, prenosi b92.