Ovu je priču potvrdio i Elon Musk u nedavnoj posjeti kompanijinoj Giga Berlin tvornici.
Upravo je evropsko tržište naciljala Kina za distribuciju velikog broja svojih cjenovno povoljnih električnih automobila, a Tesla to tržište ne želi prepustiti kineskim proizvođačima. Logično pitanje koje se postavlja je što će na to reći evropski proizvođači, mnogi i pod kapom Stellantis grupacije, za sada nemaju pravi odgovor. Po inerciji će se još godinama prodavati njemački brendovi, ali i sami su priznali kako jednostavno ne mogu konkurisati Tesli i Kinezima.
Japanske proizvođače nećemo niti spominjati, oni uglavnom puno najavljuju, a na kraju se ne desi ništa. U prvom se redu to odnosi na Toyotu koja je najavila već 20-ak modela ali do danas postoji samo jedan, Toyota bZ4X. Čak se puno bolje drže južnokoreanci koji se koliko-toliko uspijevaju nametnuti evropskim kupcima.
Tome treba dodati još jednu zanimljivu informaciju, a to je da je najprodavaniji automobil u svijetu, pa i u Evropi Tesla Model Y. Pri tome ne mislimo na prodaju samo električnih automobila nego prodaju svih automobila. Da, električni automobil je trenutno najtraženiji, kada gledamo statističke brojke po pojedinim modelima.
Giga Berlin bi mogla postati i Teslina najvažnija tvornica što i nije teško zaključiti, jer svi “pucaju” na evropsko tržište koje postaje ključno globalno tržište za sve proizvođače automobila, a kako sada stvari stoje samo će neki uspjeti. U narednih desetak godina očekujte mnoge promjene, brojna rezanja zaposlenika u auto industriji, brojne štrajkove i nezadovoljstva.
Napravljena je i analiza koja je napravljena među kupcima i koji u većini ne žele u novi EV uložiti više od 28.000 evra. Upravo za takve ulazak u svijet EV vozila mogao bi biti Tesla Model 2, a koji bi trebao imati cijenu ispod te granice. Zanimljivo je kako kod evropskih kupaca ima interesa i za Tesla Cybertruck pickup kamion, ali to je neka sasvim druga priča, piše Računalo.com.