Noviteti

“Bomba” na tržištu električnih automobila

Citroen je nedavno predstavio pravu automobilsku “bombu”; četvrtu generaciju modela C3, a za kojeg kažu da postavlja nova pravila za automobile B-segmenta dizajnirane i proizvedene u Evropi.

"Bomba" na tržištu električnih automobila - twitter

Potpuno električni e-C3 prema njihovim riječima garantuje najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetan nivo opreme, ali i nevjerovatnu razmjeru uloženog i dobijenog.

Najpopularniji je ovo automobil marke Citroen, koji je dosad prodan u više od 5.6 miliona primjeraka od predstavljanja prve generacije 2002. godine, a s novim pogonom, označava novo poglavlje za Citroen.

“Ponuda vozila po pristupačnim cijenama oduvijek čini veliki dio DNK marke Citroen. Ipak, očekivanja kupaca vozila B-segmenta promijenila su se, posebno zbog sve veće popularnosti SUV vozila i sve izraženije želje za električnom vožnjom u gradovima i njihovoj okolini, što je dovelo do dodatnih izazova za evropske proizvođače automobila koji žele ispuniti njihova očekivanja. Citroen se usudio uhvatiti u koštac s tim izazovima te svojim evropskim kupcima nudi potpuno električni model e-C3: svjež, odvažan i udoban kompaktni automobil B-segmenta s bogatom opremom, posebno dizajniran za Evropu i proizveden u Evropi te izuzetno pristupačan jer cijene kreću od 23.300 evra na zapadno evropskim tržištima”, rekao je glavni direktor marke Citroen, Tijeri Koskas.

Po prvi put u Stellantisu, troškovno učinkovita platforma za električna vozila koristi LFP (litijum-željezo-fosfat) pogonsku bateriju kapaciteta 44 kWh koja omogućuje doseg do 320 km u WLTP ciklusu, dok mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom (DC) od 100 kW omogućuje punjenje s 20 odsto na 80 odsto za samo 26 minuta, prenosi “Index“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh