Italijanski egzotični brend očekivano ostaje tajanstven kada je riječ o onome što ćemo vidjeti, ali špekulacije uvijek kruže. Postoji šanse da ćemo u narednih 11 mjeseci vidjeti jedan hiperautomobil, nasljednika modela LaFerrari koji je interno poznat pod oznakom F250 i koji je fotografisan u formi prototipa s produkcijskom karoserijom. Međutim, glasine govore da se Ferrari prvi put nakon modela F40 neće odlučiti za V12 motor.
Izvještaji govore da će hiperautomobil pokretati plug-in hibridni twin-turbo V6 motor baziran na onom koji koriste modeli 296 GTB i 296 GT3, kao i trkački 499P. Navodno, Ferrari planira da proizvede 599 coupea, 199 kabrioleta i 30 primjeraka najsnažnijeg XX modela, što ukupno iznosi 828 automobila. Ove godine ćemo vjerovatno vidjeti coupe, a proizvodnja bi trebalo da počne krajem godine. XX model na proizvodnu traku ide 2027. godine, a kabriolet 2028. godine. Posljednji automobili će biti proizvedeni 2030. godine.
Takođe, tokom 2024. će debitovati i nasljednik modela 812 Superfast, snimljen je tokom testiranja s karoserijom modela Roma i vjerovatno će koristiti V12 motor. Prošle godine je Ferrari priznao da turbopunjeni V8 nadmašuje performanse atmosferskog V12 motora, ali zvaničnici kompanije shvataju da je manje “emotivan”.
U maju 2021. godine je Ferrari obećao još snažniji V12 motor koji će razvijati više od 830 KS, što je snaga kojom raspolažu 812 Superfast i Daytona SP3.
Što se tiče trećeg automobila, stvari su nejasne. Neki pominju novi Icona model, verziju SUV-a Purosangue ili neki unikat.
Recimo i da će Ferrarijevi radnici dobiti bonus od 13.500 evra nakon rekordne 2023. godine. Ferrari je tokom 2023. godine prodao 13.663 automobila, što je povećanje od 3 odsto u odnosu na 2022. godinu, prenosi “AutoBlog“.