Novi model je 97 mm duži od svog prethodnika, a međuosovinsko rastojanje je takođe povećano za 20 mm.
Unutrašnjost dolazi sa zakrivljenim ekranom koji se sastoji od digitalne instrument table od 12,3 inča i multimedijalnog sistema od 14,9 inča. BMW je posebno ponosan na činjenicu da ovaj model ima “veganski enterijer” kao standardnu opremu. Prtljažnik je zapremine 570 litara, a može se proširiti na 1700 litara preklapanjem zadnjih sjedišta. Kupci će moći da izaberu vrhunski audio sistem Bowers & Wilkins sa 18 zvučnika.
Tu je i Highway Assistant sistem pomoći vozaču, koji korisnicima omogućava autonomnu vožnju pri brzinama do 130 km/h. Active Lane Change Assistant sistem moguće je aktivirati pogledom, odnosno dostupna je aktivacija očima.
Kupcima je kao i u slučaju limuzinske verzije na raspolaganju električni i5 sa baterijom od 81,2 kWh
BMW i5 eDrive40 Touring ima 340 KS i 430 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na zadnje točkove. Auto ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,1 sekundu i ima deklarisani domet od 560 km (WLTP).
Kupci koji žele bolje performanse mogu da izaberu i5 M60 xDrive Touring, koji ima pogon na sva 4 točka i dva elektromotora ukupne snage 601 PS, dok je obrtni moment 820 Nm. To je dovoljno da automobil stigne do stotke za samo 3,9 s, prije nego što dostigne elektronski ograničenih 230 km/h. Autonomija sa jednim puinjenjem baterije je 506 km.
BMW i5 Touring ima mogućnost brzog punjenja jednosmernom strujom na punjačima snage do 205 kW.
BMW nije zaboravio ni ljubitelje motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Za početak, tu je 2.0-litarska četvorocilindarski turbodizel sa 197 KS i 400 Nm.
Motor je uparen sa osmostepenim automatskim menjačem, a dostupna je i verzija sa pogonom na sva četiri točka.
Dodatne SUS opcije će biti ponuđene ovog ljeta, uključujući šestocilindarski dizelaš i dvije varijante modela sa plug-in hibridnim pogonom najnovije generacije, prenosi B92.