Upravo tako, X3 je pretekao i slavnu seriju 3. Stoga ne čudi što su Bavarci odlučili zadržati model u prodaji i staviti ga uz bok modelima Neue Klasse.
Obnova nakon 7 godina
Novi X3 dolazi nakon sedam godina, a koristiće istu CLAR platformu. Uprkos tome voditelj projekta Martin Delitz za Autocar kaže: “Rekonstruisali smo mnoge elemente, uključujući šasiju, kako bismo osigurali još širi raspon voznih karakteristika i dodatnu udobnost vožnje. Električna arhitektura takođe je nova, što nam omogućava da ponudimo djelotvornije opcije pogona i naprednije sisteme pomoći u vožnji.”
Biće to i prvi model s novom nomenklaturom, koja više ne koristi slovo “i” uz ime benzinskih modela. Dizelaši će, pak, zadržati “d”, a plug-in hibridi “e”.
Da, novi X3 nudiće sve vrste pogona, a u ponudi će ići od xDrive 20(d) sve do M50 verzije, jedine sa šest cilindara. Kad je, pak, hibrid u pitanju, on dobija veću bateriju od 18.9 kWh, a s njom i povećani električni doseg. Naravno, naknadno će doći i X3 M, a svi će se moći pohvaliti aerodinamičnijom formom s manjom visinom i većom širinom.
Duži, ali niži
S 4755 mm dužine i 1920 mm širine, X3 je narastao za 42 mm odnosno 23 mm. Visina mu je, međutim, smanjena s 1676 mm na 1660 mm. Uprkos produženju, međuosovinski razmak ostaje 2865 mm, ali su prednji i stražnji tragovi kotača nešto širi.
Povećanje krutosti, veći trag točkova i opcioni adaptivni ovjes osiguraće bolje vozne osobine u odnosu na aktuaenu generaciju.
U kabini, pak, očekujemo digitalni kokpit s OS9 operativnim sistemom te ponekom komponentom iz serije 5. Primjerice, upravljač je poznat iz petice, a biće i inspiracija za izgled centralne konzole. Veći je i prtljažnik, i to za 20 l na standardnih 570 l.
Četvrto izdanje popularnog BMW-ovog SAV-a ujedno će biti tehnološki najnaprednije. Najavljeno je čak 40 sistema asistencije, uključujući AR prikaz i kameru od 8 MP za prepoznavanje objekata, zajedno s dodatnim kamerama i ultrazvučnim senzorima.
Cijene i tačan termin tržišne premijere biće naknadno objavljeni., prenosi Index.