Analitčka kompanija iSeeCars je nedavno objavila rezultate istraživanja o tome koje marke najbrže, a koje najsporije prodaju nova vozila, i razlike idu dotle da su neki dvostruko bolji od drugih u ovom segmentu.
Toyota je bila najbrže prodavani brend novih automobila između oktobra 2023. i marta 2024. godine, jer je prodavala nove automobile u prosjeku za 39,6 dana. Alfa Romeo je na drugom mjestu, sa prosječno 41,8 dana na tržištu. Na drugom kraju liste su Lincoln (82,6 dana), INFINITI (79,8 dana) Buick (79 dana) i Audi (75,1 dana).
Slijedi lista Top 10 najbrže prodavanih brendova:
Toyota: 39,6 dana na tržištu
Alfa Romeo: 41,8
Cadillac: 43,4
Honda: 44,2
Jaguar: 44,4
Kia: 47
Hyundai: 47,1
Subaru: 49
BMW: 49,1
Mazda: 53,1
Brendovi koji najbrže prodaju nova vozila, istovremeno su i oni koji imaju lojalne kupce.
Izvršni analitičar iSeeCars-a Karl Brauer je rekao: “Brendovi koji brzo prodaju vozila, kao što su Toyota i Honda, jesu oni kod kojih kupci gledaju da dobiju što više za svaki uloženi dolar”.
“Slično tome, kod luksuznih brendova koji prodaju male količine primjeraka, imućni potrošači su voljni da ih kupe brzo nakon što se nađu na tržištu”, istakao je Brauer.
Još jedna zanimljiva stvar koja se navodi u izveštaju, jeste to da je novim EV potrebno mnogo duže da se prodaju nego hibridima – u prosjeku 70,6 dana u poređenju sa samo 49,5. prenose nezavisne