Naglasili su takosve žešće natjecanje zainteresiranih stranih kupaca koje je već podijelilo španjolske vlasti.
Škoda u ponudi nudi “povezivanje poslovanja i industrijsko spajanje”. Ne navodi konkretne brojke, navela je španjolska kompanija.
Uprava je zato od Škode zatražila više pojedinosti kako bi procijenila je li vrijednost njezine ponude veća od one mađarskog Ganz-Mavaga. Ta im je tvrtka u ožujku ponudila 619 milijuna eura u gotovini, prenosi hrportfolio.
Španjolska vlada naglasila je pak da će pomno proučiti Škodinu ponudu budući da Talgo smatra strateškim važnom kompanijom.
Španjolski regulator CNMV odobrio je ponudu mađarske tvrtke, a podržali su je i dioničari, kompanije Trilantic i Torreal. Crveno svjetlo signalizirao je pak španjolski ministar prometa Oscar Puente. On je prema izvješćima španjolskih medija izjavio da će vlada učiniti sve što je u njezinoj moći da spriječi Ganz-Mavagovo preuzimanje Talga.
Za španjolskog proizvođača vlakova zainteresirana je i švicarska tvrtka Stadler, koja za razliku od češkog industrijskog diva već ima pogone u Španjolskoj. No, ni Stadler ni Škoda nemaju stručno znanje za proizvodnju brzih vlakova. A Talgo je upravo javnosti predstavio novu generaciju brzih vlakova Talgo Avril.