Dionice LVMH-a zadnji put su pale za 3,96% u 11:30 sati po londonskom vremenu. Ostale dionice luksuznog sektora, uključujući Kering, vlasnika Guccija, koji bi u srijedu trebao izvijestiti o zaradi, također su se povukle, piše biznis.
Tromjesečna prodaja iznosila je 20,98 milijardi eura (22,7 milijardi dolara) u drugom tromjesečju, u usporedbi s 21,6 milijardi eura koliko su očekivali analitičari LSEG-a.
Prodaja u Aziji, isključujući Japan, pala je 14% u drugom tromjesečju u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, objavio je LVMH. Prodaja u regiji pala je 6% u prvom kvartalu 2024.
U međuvremenu, prodaja u Japanu skočila je 57% na godišnjoj razini u tri mjeseca do kraja juna, prenosi SEEbiz.
Tokom prve polovice godine, prodaja u Aziji isključujući Japan pala je 10% u usporedbi s prvih šest mjeseci 2023., dok je prodaja u Japanu porasla za 44%, rekao je LVMH.
Firma je rekla da je “izniman rast” u Japanu u prvoj polovici godine potaknut “osobito kupnjom kineskih putnika”. Japan je u to vrijeme bio među najjačim regijama za odjele za modu i kožne proizvode, parfeme i kozmetiku te satove i nakit, dodao je LVMH.
Po poslovnim grupama, prihod od vina i žestokih pića pao je 5% u drugom tromjesečju 2024. u odnosu na godinu ranije, a odjel za satove i nakit pao je 4% u istom razdoblju.
Tokom prve polovice godine, “Evropa, Sjedinjene Države i Kina bile su regije koje su najviše pogođene nižom potražnjom potrošača” u odjelu vina i alkoholnih pića, istaknuo je LVMH, dodajući da je tržišno okruženje u Kini bilo “nepovoljno”.
Slabljenje potražnje u Kini opterećuje širi sektor luksuzne robe već nekoliko kvartala, dok se drugo najveće svjetska ekonomija nastavlja boriti s posljedicama pandemije Covid-19.
LVMH je posljednja luksuzna marka koja je izvijestila o slabim rezultatima ove godine, pri čemu je Hugo Boss smanjio svoje smjernice za 2024., a Burberry je izdao upozorenje o dobiti ranije ovog mjeseca.