Coca-Cola prekida proizvodnju svog novog okusa Spiced samo šest mjeseci nakon što je gazirani sok stigao na police, označavajući kraj razočaravajućeg pokušaja privlačenja mlađih konzumenata, piše biznis.
Firma je u izjavi rekla da Coca-Cola “uvijek gleda što se sviđa našim kupcima i prilagođava” svoje okuse.
“Kao dio ove strategije, planiramo postupno ukinuti Coca-Colu Spiced kako bismo predstavili uzbudljiv novi okus 2025. godine”, rekao je glasnogovornik.
Kratak vijek trajanja Spiceda je iznenađujući, jer ga je firma promovirala kao trajnu aromu. Coca-Cola nije navela konkretan razlog za ukidanje Spiceda, iako su nedostatak svijesti o novoj ponudi i zbunjenost oko okusa (nije bio zapravo ljut) vjerovatno pridonijeli slaboj prodaji.
Coca-Cola je u februaru predstavila Spiced s upečatljivom reklamnom kampanjom. Napitak je spojio tradicionalni okus Cole s notama maline.
Spiced je stvoren kako bi privukao Gen-Z konzumente, koji su žedni za oštrijim okusima, a divovi gaziranih pića ustupili su neke od svojih inovacija okusa odvažnijim početnicima, poput Olipopa i Poppija.
Posljednjih nekoliko godina Coca-Cola je rutinski ažurirala svoju ponudu s vremenski ograničenim ponudama, poput novog gaziranog pića s okusom Oreo. Također je izdao neke Coca-Cole dvosmisleno ograničenog okusa, uključujući Coca-Colu s okusom “Dreamworld”, “Starlight” i “Byte”. Također se udružio s DJ Marshmellom na okusu koji nije imao okus marshmallowa, prenosi SEEbiz.
Ta su pića bila dio njegove eksperimentalne Creations linije, koja je bila usmjerena na privlačenje mladih konzumenata. Duane Sanford, urednik Beverage Digesta, rekao je za CNN da se Spiced “možda izgubio u miješanju” tih vremenski ograničenih ponuda.
Ali Coca-Cola je namjeravala da Spiced postane stalni dodatak njezinoj ponudi jer je njezino istraživanje otkrilo da je došlo do “povećanja spremnosti potrošača da probaju začinjeno piće” i da je malina odabrana više od 5 milijuna puta na njezinim Freestyle aparatima za piće 2022. firma “često koristi kao inspiraciju” za nove okuse, prema Sue Lynne Cha, potpredsjednici marketinga firme za Sjevernu Ameriku.