LEVI’S je upravo predstavio novu kampanju u saradnji s globalnom ikonom Beyonce. Nakon uspjeha njezine pjesme Levii’s Jeans s albuma Cowboy Carter, Beyonce je postala lice kampanje Reiimagine.
Ova kampanja inspirirana je bogatom historijom brenda, ali i modernim, inovativnim pristupom jedne od najutjecajnijih figura današnjice.
Beyonce želi prikazati traper kroz ženski pogled
“Moja pjesma Levii’s Jeans slavi ono što smatram pravom američkom uniformom, nečime što svi nosimo s ponosom”, izjavila je Beyonce povodom suradnje. “Počašćena sam što mogu surađivati s Levi’som na stvaranju američke ikonografije. Traper na traperu često se promatra kroz mušku perspektivu, zato mi je ova kampanja, koja slavi ženski pogled, posebno važna.”
Kampanja crpi inspiraciju iz Beyonceinog inovativnog pristupa umjetnosti, kulturi i pričanju priča, a reinterpretira neke od najpoznatijih Levi’sovih reklama. Prvi video inspiriran je reklamom Laundrette iz 1985., a objavljen je na YouTube kanalu brenda. Video je snimio Marcell Reva, dobitnik Emmy nagrade, prenosi Index hr.
“Biti Beyoncein obožavatelj znači kasno u noći gledati je kako pere traperice”, “I idem kupiti druge levisice ovaj mjesec”, “Prvo poglavlje? Dakle, stiže još?”, “Savršena”, “Nisam nosila traperice godinama, ali sad me počinju zanimati”, glase neki od komentara na video u kojem Beyonce nosi legendarne Levi’s 501 90’s traperice i klasičnu majicu bijelih rukava, piše biznis.