Akcije kompanije Levi Straus, proizvođača čuvenih “levis” farmerki, pale su nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i SAD.
Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda Dokers zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.
“Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun potencijal brenda Levi’s i ubrzali predstavljanje nove linije ‘Beyond Yoga'”, izjavila je izvršna direktorica kompanije Mišel Gas.
Levi Straus je ranije odustao od brenda Denizen koji nije donio očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.
Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rješenje pošto je Levi Straus u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po dionici, prenosi b92.