Tvrtka China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta, piše “Poslovni.hr“.
A ti radovi pokazali su, doznajemo u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja.
Dodatni radovi morali su biti obavljeni jer je projekt izmijenjen u odnosu na prijašnji koji je imao drukčiji raspored stupova. Vidljivi radovi na temeljenju mosta počet će u siječnju 2019.
U drugoj polovici siječnja izvodit će se zabijanje probnih pilota na kojima će biti provjerena adekvatnost opreme i sve procedure pri izvođenju glavnih radova na temeljima.
Probni piloti su na putu iz Kine u Hrvatsku, gdje se očekuju potkraj ove ili početkom 2019. Ukupno je predviđeno zabijanje 148 čeličnih pilota promjera dva i dužine do 124 metra.
Na gradilištu mosta trenutačno je oko 70 radnika, a njihov broj će se uskoro povećati s obzirom na početak glavnih radova.
U špici radova CRBC planira imati više od 400 ljudi, a s pogonima u kojima će se proizvoditi čelična konstrukcija mosta, broj radnika bit će veći od 650. Većina će biti iz Kine.