Podsjećamo, MAZA je lansirana na tržište Bosne i Hercegovine krajem decembra prošle godine u pakovanjima sa 20 i 30 posto lješnjaka, te u crunchy verziji sa kuglicama žitarica za hrskave palačinke.
“U prvih 25 dana januara svake minute se prodala jedna tegla MAZA lješnjak namaza. Od top 3 vrste najveću pažnju izazvao je MAZA lješnjak namaz sa 30% lješnjaka, jedini takav proizvod na domaćem tržištu. Vrijedi istaći da je u januaru ove godine kod nekoliko velikih kupaca u BiH ovo bio najprodavaniji namaz. Radi se o proizvodu koji je za kratko vrijeme ostvario enorman rast prodaje, na što svi zajedno možemo biti ponosni”, ističe Ševal Delić direktor kompanije AC Food.
“MAZA je postala hit među Bosancima i Hercegovcima. Zahvaljući prije svega društvenim mrežama, oduševljenje novim ukusima se širilo velikom brzinom, tako da je potražnja za MAZOM premašila očekivanja. Osim toga, u pripremi je novo iznenađenje koje će, uvjereni smo, izazvati nove pozitivne reakcije”, riječi su Delića.
MAZA je premium proizvod u čijem sastavu su sastojci vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja. MAZA je domaći lješnak namaz koji za razliku od drugih proizvoda iste klase sadrži 30 posto manje šećera. Na njenom razvoju radio je tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa.