04. februar 2019. – Jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Vitezu – FIS d.o.o. kontinuirano se obavezuje kroz program “ICERTIAS – Customers’ Friend” poštovati svakog svog kupca te djelovati u skladu sa svojim sloganom „Kupujte sa zadovoljstvom“ te svojim kupcima pružiti iznimno zadovoljstvo i doživljaj kupovine.
Napori kompanije FIS d.o.o. da kupcu pruži izvrsno korisničko iskustvo kupovine kroz kvalitetne proizvode, fer cijene i ljubazan odnos prepoznat je od međunarodne kompanije ICERTIAS 2015. godine, kada je FIS-u dodijeljena međunarodna nagrada Customers’ Friend odnosno Prijatelj kupaca.
FIS od samih početaka svog djelovanja kontinuirano ustraje biti društveno odgovorna kompanija, koja poštuje svakog svog kupca, zaposlenika i poslovnog partnera te nastoji svojim poslovanjem pozitivno doprinositi cjelokupnoj zajednici u kojoj živi i radi, što potvrđuje četiri godine zaredom i ovo priznanje.
FIS d.o.o. je ponosni nosilac međunarodnog certifikata “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”
Certifikat Customers’ Friend je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo kompanijama i organizacijama spremnima da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima. Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju “Customers’ Friend”, organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize, koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.
U sklopu analize za certifikaciju Customers’ Friend, FIS d.o.o. je prošao kroz detaljan proces istraživanja i verifikacije od međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička “stupa”:
Ugled
Komunikacija i društvene mreže
Korisničko iskustvo
Povjerenje
Svaki od ovih analiziranih “stupova” podijeljen je na dodatne podgrupe koje se pojedinačno vrednuju. Naprimjer, Ugled se ocjenjuje na temelju odvojenih podgrupa: Odnos s kupcima,
Podrška korisnicima, Odnos sa zaposlenicima, Odnos s poslovnim partnerima, Inovacija, Finansijska stabilnost, Kvalitet proizvoda i usluga na tržištu, Konkurentnost i Društvena odgovornost.
U Komunikaciji i društvenim mrežama procjenjuju se tri podgrupe:
Odnosi s medijima
Digitalna komunikacija
Klasični kanali komunikacije
U Korisničkom iskustvu procjenjuje se pet podgrupa:
Intuitivnost
Jednostavnost
Brzina
Trajnost
Dostupnost
U posljednjoj grupi ocjenjuju se:
Kompetencija
Pouzdanost
Integritet
Transparentnost
Kako bi bili nagrađeni certifikatom “Customers’ Friend”, FIS d.o.o. je bio ocijenjen u ukupno 21 kategoriji u toku procesa analize. Svaka kategorija rangirana je ocjenom od 1 (najniža) do 5 (najviša). Zahvaljujući postignutim izvrsnim ocjenama FIS d.o.o. je legitimno stekao pravo na status “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”.
Potpisivanjem službene deklaracije Customers’ Friend, koja obavezuje kompanije na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim kupcima, partnerima i zaposlenicima – FIS d.o.o. je ispunio sve uvjete u cijelosti kao nosilac prestižnog međunarodnog statusa i priznanja “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”.
„Drago nam je da već četvrtu godinu zaredom dobivamo priznanje ‘Prijatelj kupaca’ od ovako renomirane organizacije kao što je ICERTIAS. Sva naša pažnja i energija, sve naše poslovne aktivnosti usmjerene su i provode se s jednim jedinim ciljem, a to je zadovoljan kupac. Stoga, hvala našim vjernim kupcima, hvala ICERTIAS-u, što su nas prepoznali kao kompaniju koja zaslužuje i koja će s ponosom nositi ovu medalju vrhunske izvrsnosti“ – kaže Dijana Brkan, voditeljica marketinga FIS-a.
O FIS-u d.o.o.
Početak uspješnog poslovanja i velikog trgovačkog lanca dešava se 1995. godine u porodičnoj kući unutar koje je organizirana trgovina na malo, a potom i veleprodaja. Od tada do danas FIS je prerastao u kompaniju koja zapošljava više od 3.300 djelatnika, nudi svojim kupcima više od 250.000 artikala, s više od 15 trgovačkih lanaca diljem Bosne i Hercegovine i tri u Republici Hrvatskoj.
Za FIS je kupac u središtu svega i upravo to smatraju ključem svog uspjeha. Poštujući kupca -njegove želje i potrebe, uz jasnu viziju razvoja i neskrivenu ambiciju da koriste vlastite kapacitete i mogućnosti, postali su jedan od vodećih domaćih prodajnih lanaca. Svjesni svoje pokretačke snage, ostaju na trajnom opredjeljenju da mladim i obrazovanim kadrovima svih profila pruže mogućnost za zaposlenje u dinamičnom i prosperitetnom okruženju u domaćoj kompaniji.
O ICERTIAS-u – International Certification Association GmbH
ICERTIAS je privatna, politički nezavisna međunarodna organizacija za istraživanje tržišta i certifikaciju, koja otkriva, potvrđuje i nagrađuje vodeće kompanije, proizvode i usluge, usmjeravajući potrošače širom svijeta na najbolje što tržište može ponuditi.
Sa svojim certifikacijskim programima Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL i Customers’ Friend ICERTIAS je trenutno prisutan u više od 40 zemalja na pet kontinenata. Osnovana u Švicarskoj 2011. godine, organizacija ICERTIAS registrirana je kao “ICERTIAS – International Certification Association GmbH” u Trgovačkom registru kantona Zürich.