“Bljesak” prenosi da je za daljnji razvoj zaslužno je Sveučilište Delft Technical iz Nizozemske koji sad surađuju sa KLM-om. Poput naprednog Airbusa A350 Flying V moći će primiti 314 putnika, i 160 metara kvadratnih prtljage, a imat će i isti raspon krila pa će moći proći kroz iste hangare, letjeti po istim pistama i sl. Na većim udaljenostima moći će letjeti s manjom potrošnjom, tj. bit će to održiviji sistem letenja, kako kažu iz kompanije. “Flying V je manji od A350 i ima manju površinu dotoka u usporedbi sa količinom volumena, pa tako i manji otpor. Što znači da mu je potrebno manje goriva za istu udaljenost”, kaže dr. Roelof Vos, voditelj projekta u TU Delft.
Ovaj avion koristi i najnaprednije mlazne motore koji postoje, a može se u budućnosti razviti i u električnom smislu. Ovaj će im zrakoplov pomoći da ostvare svoje ciljeve razvoja održivog sistema, i ciljeve smanjenja emisije CO2 za 35 posto do 2030. godine. “Naš krajnji cilj je let bez emisije”, naglašava Vos. Prvi prototip predstavit će se u septembru ove godine, a letjet će pri manjim brzinama kako bi se testirala njegova stabilnost.