Sam most imat će tri traka u svakom smjeru i nastavlja se na dionicu Svilaj – Odžak dužine 10,7 km koja je strateški važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu saradnju i bolju komunikaciju s EU-om.
Najsjevernija tačka koridora znatno će rasteretiti promet u Odžaku, kažu iz AP FBiH, piše “Večernji list BiH“.
Podsjećamo, svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj.
“U toku je izgradnja triju međusobno zavisnih infrastrukturnih projekata koja provode različite institucije. Radi se o izgradnji mosta Svilaj, GP Svilaj te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je da se obavi tehnički pregled dionice. Uprava za indirektno oporezivanje provest će izgradnju graničnog prelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutno je u toku konkursna procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo saobraćaja i veza provodi izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine, a kada se realizuju nabrojani infrastrukturni projekti, dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, šef projekta.
Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.
Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 miliona eura s PDV-om, a radovi su financirani iz kredita Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP-a Autoceste FBiH.
Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konsultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španije.