Naime, korisnici nisu mogli koristiti brojne usluge Raiffeisena, uključujući korištenje kartica, mobilnog plaćanja te internet bankarstva.
Problemi za korisnike Raiffeisena su počeli još rano jutros, a Banka se oglasila saopštenjem na Facebooku prije četiri sata. Kako “Face” saznaje, problemi još uvijek nisu otklonjeni i korisnici Raiffeisen-a nemaju pristup svom novcu.
Također prenosimo nekoliko komentara na ovu objavu Raiffeisena od njihovih korisnika:
- “Saopštenje za javnost u 13:12, a neugodnost zbog vašeg pada sam imao još jutros u 07:30 kada mi sve Vaše kartice POS terminal odbija. Trenutno 18:02 a pristup svom novcu i dalje nemam… Bravo.”
- “Čini mi se da ste sličnu obavijest imali i 6.12.? Meni, je kartica “prošla” jutros u Mercatoru, na opće čuđenje gospođe na kasi, no što da nije? Da li ćemo sada svaki vikend strepiti od vašeg elektronskog sustava/sistema. Još davno sam rekao jednom vašem službeniku kako poznajem neke od Vaših djelatnika iz Vašeg IT sektora i naglasio sam da im osobno ne bih dao dvije ovce na čuvanje, a kamoli digitron ili, pak sudbinu svih klijenata banke, a očito ste mislili da se šalim. Uvijek je ovako pred veće praznike. Javite se, ako želite da vam neko predloži prave ljude za rješenje ovih problema, nije sramota pitati.”
- “Vi trenutno, a i inače, ne radite ni na čemu. Jedva čekam da vas se riješim, ubjedljivo najgora banka. Već se ovo dešavalo ove godine i još nikada niste riješili problem. Ostaviti sve svoje klijente bez pristupa ličnim sredstvima je nedopustivo. Mislim da se trebamo svi prebaciti u druge banke.”
Podsjećamo Raiffeisen Banka je nedavno proglašena najboljom bankom u Bosni i Hercegovini.
OBAVIJEST📣📣📣Obavještavamo cijenjene klijente da je trenutno došlo do prekida u radu kartičnog informacionog sistema….
Gepostet von Raiffeisen BANK BiH am Sonntag, 15. Dezember 2019