Stoga, obavještavamo javnost i klijente da, u skladu sa instrukcijama nadležnih institucija, provodimo set mjera opreza i zaštite. Postupajući u najboljim interesima naših klijenata i zaposlenika, UniCredit Bank je poduzela neophodne mjere kako bi se osigurao kontinuiran rad banke i pružanje usluga našim klijentima na teritoriji cijele zemlje.
Osigurali smo rad većine poslovnica prema skraćenom radnom vremenu, kako bismo klijentima omogućili potpunu dostupnost usluga. Više informacija o izmijenjenom radnom vremenu poslovnica možete pronaći na web stranici www.unicredit.ba i iste se neprestano ažuriraju.
Podsjećamo Vas da svoje bankarske poslove možete obavljati na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala: Internet bankarstva (e-ba), Mobilnog bankarstva (m-ba) i bankomata. Dodatno, skrećemo pažnju da prilikom plaćanja koristite beskontaktne kartice ili mobitel (m-kartica).
Obezbijedili smo dovoljnu količinu gotovog novca u svim bankomatima UniCredit Bank kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata, te ćemo nastaviti kontinuirano dopunjavati iste.
Podrška korisnicima je na raspolaganju 24 sata za sve savjetodavne usluge putem besplatnog broja 080 081 051.
Upravne zgrade će ostati otvorene, te nastaviti raditi u smanjenom kapacitetu kako bi sve bankarske usluge bile kontinuirano dostupne klijentima.
UniCredit Bank će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i činiti pravu stvar!