Iako je proglašena pandemija koronavirusa, to nije uticalo na izvođača radova, naprotiv. Prema riječima Ahmeda Mušije, koji je zadužen za radove na tunelu, odmah na početku proglašenja pandemije izvođač, investitori i nadzor poduzeli su aktivnosti da se nastave radovi shodno okolnostima.
“Napravljene su smjene, radnici se nisu “miješali” između, napravljeni su kampovi u kojima su spavali, dakle, nisu išli kućama, tako da se korona nije osjetila na našem gradilištu. Naprotiv, kako su radnici bili tu i nisu išli kući, sve vrijeme su radili, pa su rezultati bili dosta dobri i nisu padali dnevni učinci”, govori Mušija.
“U lijevoj tunelskoj cijevi je iskopano 387 metara, a u desnoj 345 metara. Ostali radovi se, također, odvijaju kvalitetno. Napredak je zadovoljavajući i ide u predviđenoj dinamici. Angažirano je oko 120 radnika”, kaže Mušija.
Posebno ističe da bosanskohercegovačka kompanija “Euro-Asfalt” kvalitetno izvodi radove, što ga i ne čudi jer su taj ispit položili još na tunelu Prvi mart. Napominje da je radni naziv ovog tunela Zenica, a da će Uprava ”Autocesta” dati konačnu riječ, piše “Avaz“.
“Tunel je jedan grandiozan objekt. Prolaskom kroz njega ulazite u Zenicu i on je toponim ljudima koji dolaze iz Evrope da, kada ulaze, znaju gdje su”, kaže on.
Na kraju govori da su radove na tunelu počeli u novembru prošle godine, a da bi završetak svih radova trebao biti u planiranom roku, čak i prije, odnosno, za dvije godine.