U aprilu je Huang prodala lansiranje rakete za oko 40 miliona juana (više od pet miliona evra). Ekstravagantna kupovina uživo putem interneta za obožavaoce 34-godišnje zvijezde prodaje širom Kine pravi je ugođaj i raznovrsni šou, djelom reklamni program i grupno ćaskanje.
Prošlog mjeseca dostigla je rekordnu gledanost od preko 37 miliona, što je više od broja ljudi koji su gledali finale „Igre prijestola“ ili dodjele Oskara.
Prodala je lansiranje rakete?
Pošto ne možete tek tako da pošaljete raketu u svemir, Vija je prodale cijelu uslugu od početka do kraja, ne samo raketu.
Takođe u aprilu je bila domaćin emisije čiji je cilj bio prikupljanje novca za kompanije koje se bore u Vuhanu uslijed pandemije.
Opisuju je kao „kombinaciju Kim Kardašijan i Marte Stjuart“, a takođe je poznata i kao „Kraljica lajvstrima“.
Svake večeri Vijina publika izvrši narudžbine u vrijednosti od milion dolara, i to pretežno za kozmetiku, uređaje, gotovu hranu ili odjeću, ali takođe je „selila“ kuće i automobile.
Na dan samaca, najveći kineski šoping događaj u godini, prodala je robu u vrijednosti većoj od tri milijarde juana (više od 125 milijardi evra).
Širenje koronavirusa, koji je većinu Kineza stavio primorao na kupovinu iz kuće, udvostručilo je gledanost njene emisije.
Tajna privlačnosti Vijinog šoua je to što kombinuje međuljudsku interakciju sa onlajn kupovinom. Možete komunicirati sa stvarnom osobom, mada preko ekrana, dok naručujete proizvode za dostavu na kućnu adresu.
“Ja sam neko ko pomaže kupcu da donese odluku, zbog toga moram da razmišljam o njihovim potrebama”, rekla je Vija pred početak jedne svoje emisije.
Obukla je crne pantalone i bijelu majicu sa bejzbol kapom Jenkija i dugim srebrnim minđušama – to su sve predmeti koji su se prodavali tokom te emisije
.
Kako kaže, namjerno se oblači opušteno, kako bi se približila gledaocima koji najvjerovatnije sjede kod kuće.
„Konkretno, težim ka tome da ponudim sve što će mojim obožavaocima biti potrebno. Zvona za vrata, tepihe, četkice za zube, nameštaj, dušeke, sve“, rekla je.
Ima fanove svih starosnih dobi, od kojih mnogi opisuju svoje večeri kao nepotpune bez Vije.
Većinu noći Vija do domova gledalaca širom Kine dolazi iz malog studija smještenog u magacinu sa 10 spratova u kineskom tehnološkom centru Hangzhou.
Emisija je samo dio projekta sa 500 ljudi koji se zove Qiankun Group i uključuje „upravljanje talentima“ za desetina livestreamera, upravljanje maloprodajnim lancem i lancem snadbijevanja.
Vija je postala toliko popularna i uticajna da može da traži šta god poželi od kompanija željnih da budu prikazane u njenoj emisiji. Ima 34 godine i već je milioner.
Analitičari predviđaju da je kupovina uživo preko interneta kupovina budućnosti, prensoi “Bizlife“.