Dodaje se kako je ovaj gubitak veći od projektovanog gubitka od 2,13 milijardi turskih lira. Prodaja ovog avioprevoznika u drugom tromjesečju smanjena je za 67 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je ukupna prodaja u prvom polugodištu iznosila 21,5 milijardi lira, piše Daily Sabah.
Avioprevoznik je zbog pandemije obustavio unutrašnje i međunarodne letove u aprilu i maju i postepeno je nastavio letove početkom juna.
Kompanija koja je najvrijedniji turski brend u istom periodu prošle godine zabilježila je neto dobit od 133 miliona lira, a sa posljednjim podacima ovogodišnji neto gubitak povećao se na 4,26 milijardi lira.
U drugom tromjesečju prihodi od kargo prevoza u međuvremenu su se povećali 90 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine na dolarskoj osnovi.
Prihodi od putnika i tehnički prihodi smanjili su se 96 posto, odnosno 61 posto, dok je konsolidovani promet na bazi američkog dolara opao 72, a na bazi turske lire 67 procenata, prenosi “Klix“.