Pandemija COVID-19 snažno utječe na mlade, kojih je, prema istraživanju EUROSTATA, više od tri miliona nezaposlenih samo u Evropi.
Nestlé i 300 kompanija-partnera Saveza za mlade (Alliance for YOUth) stoga su danas najavili kako će zajedničkim snagama, do 2025. godine, stvoriti 300.000 novih poslovnih mogućnosti za razvoj karijere mladih diljem Evrope, Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike.
Kao osnivač i aktivni član Saveza, Nestlé se samostalno obavezao na otvaranje novih 20.000 mogućnosti za prvo zaposlenje i 20.000 pripravništava i osposobljavanja, uz poseban naglasak na razvijanju digitalnih i zelenih vještina.
Kroz inicijativu Nestlé needs YOUth, iz koje je nastao Savez za mlade, od 2013. godine pružili smo priliku za usavršavanje i zaposlenje više od 26.000 mladih diljem Europe. U Hrvatskoj i Srbiji dijelom programa bilo je više od 6.700 mladih, kroz razne programe pripreme za posao, dok je njih više od 280 bilo uključeno direktno u programe prakse i pripravništva. Ponosim se što nastavljamo ovo putovanje – izjavila je Jovana Uzelac, direktorica ljudskih resursa za Jugoistočno tržište, Nestlé.
Dosadašnje inicijative bile su fokusirane na zemlje regije, a vođeni pozitivnim povratnim informacijama učesnika, kompanija je njihovo područje djelovanja odlučila proširiti i na BiH. Tako će već narednog ljeta mladima iz naše zemlje biti dostupna prva virtualna edukacija Summer;s Cool, koja je već dostupna u regiji. U okviru ovog programa, mladima će potpuno besplatno biti pružena prilika da uče od stručnjaka iz područja prodaje, nabavke, marketinga, e-poslovanja, te komunikacija u međunarodnom okruženju, ali i da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju.
Nestlé partneri Saveza za mlade u Evropi su Adecco Group, BT, Cargill, CEMEX, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay te White & Case.
Više informacija o incijativi možete pronaći na stranici Savez za mlade. Ostale novosti možete pronaći na stranici Nestlé.