Brendovi tehnoloških kompanija dominiraju među prvih 10 u ovogodišnjem izvještaju.
Apple, Amazon i Microsoft su zauzeli prva tri mjesta, svi s velikim porastom vrijednosti. Google (4) je nakon 2012. ispao iz društva sa samog vrha, a Samsung se prvi puta u povijesti probio među top pet. Slijede Coca Cola (6), Toyota (7), Mercedes (8), McDonald”s (9) i Disney (10). Deset najboljih robnih marki predstavlja 50% ukupne vrijednosti rangliste ove godine.
Komunikacijske kompanije koje kroz oluju #covid19 krize brode bolje od ostalih sektora napravile su proboj, pa su tako prvi put u to društvo ušli Instagram (19), YouTube (30) i Zoom (100), ali i ostali iz te branše su značajno povećali svoje vrijednosti i rankinge.
Tako je Spotify (70) zabilježio rast vrijednosti robne marke za 52% na 8,4 milijarde dolara, skočivši 22 mjesta na ljestvici, dok je Netflix dospio na 41. mjesto s porastom od 41 posto na 12,7 milijardi dolara.
Tesla (40) se ponovno ukrcao na listu nakon što je već bio u tom društvu 2017. godine, ali je poslije ispao.
Ovaj puta je tu s namjerom da ode prema samom vrhu. Povratnik je i Johnny Walker (98), što je nekako i primjereno za ova krizna vremena uz snažan trend samoizolacije, prenosi indikator.