Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja.
“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije.”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo, Tuzla.
Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.
“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno.”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.
Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.
“Biti dio jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca. Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”
O agenciji Via Media
Via Media je osnovana 1997. godine kao pionir nove generacije, koja je imala značajnu ulogu u razvoju bosanskohercegovačkog i regionalnog tržišta komunikacija. Danas, Via Media je jedna od vodećih agencija, poznata po svojim višestruko nagrađivanim kampanjama, kreiranju i upravljanju brendovima, te uvođenju internacionalnih igrača na lokalno tržište. Posebno mjesto u agencijskom portfelju zauzimaju kampanje od javnog značaja za ciljne skupine širom regije, a dokaz visokog standarda profesionalnosti je i Godišnji sastanak guvernera Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) 2019. godine, čija je organizacija ocijenjena kao jedna od najboljih u historiji, od strane Predsjednika EBRD-a, Sume Chakrabartia.
O Bingo grupaciji
Grupacija Bingo je najveća domaća kompanija, te poslodavac, sa preko 9.000 uposlenika. Svoje poslovanje Bingo započinje 1993. godine. Do danas se profilirao kao vodeći maloprodajni lanac u BiH, u domaćem vlasništvu, sa više od 220 poslovnica i sedam shopping centara. Strateškim širenjem portfelja i nizom akvizicija u proteklih 20 godina, Bingo je investirao u revitalizaciju mnogobrojnih postrojenja širom BiH i spasio mnoga radna mjesta. Akvizicijama u svoje poslovanje uvodi i druge djelatnosti, iz različitih industrija, čime prerasta u vodeću grupaciju koja kontinuirano ulaže u razvoj bh. privrede (industrija deterdženata i proizvoda za domaćinstvo, proizvodnja flipsa, chipsa i drugih grickalica, proizvodnja jaja, uzgoj brojler pilića, proizvodnja tjestenine, proizvodnja začina i juha, tekstilna industrija, industrija namještaja, proizvodnja papirne konfekcije, pivara, proizvodnja šljunka, te proizvodnja i korištenje obnovljivih izvora energije i ugostiteljstva).