„BBI banka kontinuirano radi na unapređenju usluge za klijente. Ulaskom BBI banke u GPI zajednicu naši klijenti su dobili mogućnost da u svakom trenutku prate status devizne transakcije. Ponosni smo na činjenicu da smo prvi u BiH i regionu ponudili ovu bankarsku uslugu, besplatno, za sve klijente, putem web stranice Banke. BBI je osnovana prije 20 godina, a naši klijenti prepoznali su nas kao banku sa konstantnim inovacijama u poslovanju. Naš zadatak i cilj jeste pravovremeno prepoznavanje i uvođenje usluga koje su klijentima korisne. I ovo je jedan od načina na koji pokazujemo naš partnerski pristup. Vjerujemo da će korisnici vrlo brzo uvidjeti prednosti GPI usluge.“, izjavila je Muhiba Muratović, direktorica Sektora za operacije BBI banke.
Šta uvođenje GPI usluge znači za klijente? Konkretno to znači da će usluga biti brža, a sam klijent ima mogućnost praćenja statusa transakcije (u svakom trenutku, poznavanjem reference transakcije, može vidjeti koji je status transakcije: slično principu pošiljki brze pošte – bez troškova istrage koje naplaćuju ino-banke. Također, na ovaj način klijent ima mogućnost pratiti vrijeme realizacije transakcija tj. informisan je u koje je vrijeme korisnik primio sredstva. Osim toga, moguće je pratiti i iznose naknada tj. koliko su banke naplatile svoju naknadu, kao i koji iznos je uplaćen na račun krajnjeg korisnika.
Provjerite status Vaše ino transakcije na linku: https://bbi.ba/bs/gpi