BIZnews

Amazon najvrjedniji brend na svijetu! Slijede ga Apple i Google…

Agencija za istraživanje tržišta Kantar, objavila je jučer popis 100 najvrjednijih kompanija, odnosno brendova na svijetu, a na vrhu dominiraju američke kompanije.

Amazon - Moneycontrol

Tako se na prvom mjestu najvrjednijih kompanija na svijetu našao Amazon, čija se vrijednost procjenjuje na 684 milijardi američkih dolara. To je rast od 268 milijardi dolara, što je oko 64% u odnosu na prošlu godinu.

Na drugom, trećem i četvrtom mjestu također se nalaze američke kompanije. Tako je drugi bio Apple, čija se vrijednost procjenjuje na 612 milijardi američkih dolara, što je rast od čak 74% u odnosu na prošlu godinu, dok je Google na trećem mjestu s vrijednošću od 458 milijardi američkih dolara zabilježio godišnji rast od 42%. Listu od četiri američke kompanije na vrhu zatvara Microsoft, čija se vrijednost procjenjuje na 410 milijardi američkih dolara.

Na petom mjestu našao se kineski Tencent, čija se vrijednost procjenjuje na 241 milijardi američkih dolara, a slijede ga Facebook, Alibaba, Visa, McDonald’s i MasterCard.

Najveći rast u odnosu na prošlu godinu zabilježila je kompanija Tesla, koja je zabilježila rast od čak 275%, a slijedi ga TikTok s rastom od 158%.

Kada je, pak, riječ o tehnološkim kompanijama, Samsung se našao na 42. mjestu, Huawei se našao na 50. mjestu, dok je kineski Xiaomi prošle godine bio na 70. mjestu. Nvidia je bila na 12. mjestu, Qualcomm na 37. mjestu, AMD na 57. mjestu, Snapchat na 82. mjestu, dok se Spotify našao na 99. mjestu. Zoom se našao na 52. mjestu, a njegova vrijednost je 37 milijardi američkih dolara, prenosi bajtbox.

Listu od Top 100 najvrjednijih kompanija na svijetu pogledajte ispod.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh