U vašim omiljenim trgovinama odsad ćete, pored standardne 100g Choco Club čokolade, moći pronaći i manje 42g pakovanje ali i ono od 28g koje može stati u svaki džep, žensku torbu ili kutiju za užinu najmlađih školaraca.
Okusi mliječnog krema, kokosa, lješnjaka i jagode savršeno se uklapaju sa kvalitetno rađenom čokoladom, a kompanija Vispak je još jednom potvrdila visoke standardne prehrambene industrije u našoj državi.
„Osluškivali smo potrebe tržišta i naših zadovoljnih kupaca te smo odlučili ponuditi i pakovanja Choco Club-a u novoj gramaži tako da budu prilagođena za sve prilike tokom svakodnevnice. Ponosni smo na činjenicu da su naše čokolade za kratko vrijeme pronašle put do potrošača i da smo dobili odlične recenzije od svih onih koji su probali Choco Club.
To nam je najbolja motivacija i potvrda da je ono što stvaramo kvalitetno i itekako potrebno našem tržištu“, ističe Lejla Mehica Kadrić, brend menadžer kompanije Vispak.
Pod motom „usudi se maštati“ Vispak je dokazao da je ravnopravan u kategoriji čokolada sa multinacionalnim brendovima, a u planu imaju nastaviti aktivno razvijati nove i inovativne okuse te unapređivati i ostale podkategorije čokolade.