Uz pitanje ‘‘Na koliko ćemo?‘‘, UniCredit Bank d.d. Mostar je predstavila kampanju kojom
promovira novu funkcionalnost aplikacije mobilnog bankarstva, koja sada pruža mogućnost
podjele na rate jednokratnih transakcija učinjenih Visa kreditnim karticama kroz UniCredit
mobilnu aplikaciju m-ba.
Na jednostavan način, kroz m-ba mobilnu aplikaciju, klijent može izvršiti podjelu jednokratne
transakcije na željeni broj rata, bez obzira da li je ista izvršena kupovinom na POS terminalu,
online prodajnom mjestu ili putem bankomata u zemlji ili inostranstvu.
Podjela na rate moguća je za transakcije u vrijednosti od 100 KM do 10.000 KM. Ovisno o
iznosu, transakciju je moguće podijeliti minimalno na 3, a maksimalno na 24 rate. U m-ba
aplikaciji će se u detaljima transakcija koje zadovoljavaju kriterije pojaviti opcija ‘‘Podijeli na
rate‘‘. Naknada za navedenu uslugu će biti obračunata ovisno o broju rata na koje se dijeli
transakcija, a u skladu sa važećom Tarifom naknada koju korisnici mogu pronaći na web stranici
UniCredit Bank.
Komentarišući novu funkcionalnost mobilne aplikacije, Dragan Ćavar, član Uprave za
Maloprodaju UniCredit Bank d.d. Mostar izjavio je: ''Nastavljamo pružati našim klijentima
vrhunske digitalne usluge, koje im olakšavaju svakodnevne obaveze. Osluškujući njihove
potrebe, kontinuirano unaprjeđujemo i razvijamo našu mobilnu aplikaciju, obogaćujući je funkcionalnostima. Zadovoljstvo klijenata i njihovo pozitivno korisničko iskustvo motivacija su da
nastavimo putem digitalizacije i daljnjeg razvoja. U tom smislu uveli smo i mogućnost podjele
transakcija na rate pri kupovini kreditnim karticama, koju klijenti mogu koristiti potpuno
samostalno putem m-ba aplikacije. Stoga nam je zadovoljstvo do 16.08.2022. godine ponuditi i
posebnu pogodnost za podjelu na rate, s naknadom od 0.1% vrijednosti transakcije, za
sve klijente koji podijele jednokratnu transakciju na 3 rate.“
''Korisnici kartica vole koncept mobilnog bankarstva zbog lake upotrebe, brzine transfera novca
ali i visokog nivoa sigurnosti njihovih sredstava. Zbog toga mislim da je važno da konstantno
pratimo navike potrošača i radimo na unapređenju mobilne aplikacije UniCredit Bank, kako bi
korisnicima ponudli uslugu u skladu s njihovim potrebama. Plaćanje putem mobilnih aplikacija u
Bosni i Hercegovini podjednako je popularno kao i u ostatku regiona, i verujem da će potražnja
za ovom vrstom usluge u budućnosti biti sve veća.“, istakao je Vladimir Đorđević, generalni
direktor kompanije Visa za jugoistočnu Europu.
Podsjećamo, m-ba aplikacija već dvije godine u nizu, u sklopu tradicionalne bankarske nagrade
''Zlatni BAM'', nosi titulu najbolje aplikacije mobilnog bankarstva u Bosni i Hercegovini.
Stalnim unaprjeđenjima i širenjem funkcionalnosti mobilne aplikacije, UniCredit Bank će nastaviti
pružati svojim klijentima vrhunska digitalna rješenja za jednostavno i bezbrižno poslovanje.O UniCredit Bank
S ukupnom aktivom od 6,293 miliona KM i kapitalom od 784,6 miliona KM, Banka upravlja
mrežom od 70 poslovnica i pokriva cijeli teritorij Bosne i Hercegovine, zbog čega je UniCredit
Bank dostupna svakom klijentu u svakom većem gradu i mjestu BiH. (podaci sa 31.12.2021.)
Kontakt:
Selma Riđanović Kenović
Direktor – Marketing i komunikacije Naida Alić Kuduz
Zelenih beretki 24 / 71 000 Sarajevo Odnosi s javnošću
Tel: +387 33 491 728 Zelenih beretki 24 / 71 000 Sarajevo
Fax: +387 33 491 692 Tel: +387 33 491 876
e-mail: selma.ridanovic@unicreditgroup.ba e-mail: naida.alickuduz@unicreditgroup.ba
Aldijana Barlov
Odnosi s javnošću
Zelenih beretki 24 / 71 000 Sarajevo
Tel: +387 33 491 724
e-mail: aldijana.barlov@unicreditgroup.ba