„U proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali smo projekat „Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca“ gdje su svi kupci, koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavina, na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica. U periodu kampanje, od 15.04. do 30.06.2022. godine zabilježen je rast prodaje na kategoriji „Dodaci jelima posebnih namjena“ od 65% u odnosu na isti period prošle godine. Rast se nastavio i nakon kampanje, te smo izrazito ponosni na ovaj projekat i ove rezultate“ – na početku konferencije istakla je Nejra Begić, brend menadžer kompanije Vispak.
Na druženju sa novinarima, ove dvije kompanije, iskoristile su priliku i da uruče donaciju Udruženju Pomozi.ba. Naime, kroz projekat „Bosanska kuhinja za javne kuhinje“, kupovinom Tajna mješavina u Bingo marketima izdvajano je 0.10 kf od svake kupljene Tajne za javnu kuhinju. Danas su sredstva uručena Binasu Mašiću iz udruženja Pomozi.ba koje u svom sastavu ima i javnu kuhinju.
„Već sedmu godinu partnerski implementiramo projekte sa Vispakom koji za cilj imaju razvoj, unapređenje i njegovanje bosanskohercegovačke kuhinje. Posebno smo ponosni na raznolikost projekata koji su do sada realizovani, od edukacija i radionica u osnovnim školama, pa do osnivanja Instituta Bosanske kuhinje i doniranje sredstava javnoj kuhinji. Vjerujemo da kroz ovakve aktivnosti doprinosimo svjesnosti o značaju domaće proizvodnje“ – Amina Čeliković iz marketing službe kompanije Bingo.
Još jedan bitan projekat ove dvije kompanije jeste otvaranje Instituta bosanske kuhinje koji je danas zvanično i predstavljen javnosti. Sredinom novembra 2019. godine, Vispak je započeo zajedničku akciju sa kompanijom Bingo i Udruženjem kuhara BiH, koja doprinosi očuvanju tradicije Bosne i Hercegovine i temelji se na jedinstvenoj Bosanskoj kuhinji.
Akcija „Osnivanje instituta Bosanske kuhinje“ dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela. Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici brendiranjem Bosanske kuhinje.
Iz Vispaka su istakli da su ponosni što su napravili iskorak i ovaj put, u zajedničkoj akciji sa potrošačima i partnerima, stvorili dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela, te brendiranja Bosanske kuhinje.