Na njemačko tržište maloprodaje uskoro bi mogao stići novi igrač. Riječ je o američkoj grupaciji 7-Eleven koja ima velike planove za širenje u zapadnoj Evropi. Nakon Francuske, Italije i Španije sada ciljaju i na Njemačku, Austriju i Švicarsku.
Podružnica japanskog Seven & I Holdinga želi kontaktirati primaoce franšize koji već nude postojeći maloprodajni koncept.
Pored maloprodajnog, potencijalno će se razmotriti gastronomski i hotelski koncept, piše Lebensmittel Zeitung, prenosi Fenix magazin.
U saopštenju 7-Eleven istaknuto je kako se vidi “veliki potencijal” za njemačko tržište. Za 2023. godinu pretpostavlja se njemački promet od 10,53 milijarde evra, za 2027. godinu predviđa se čak 11,90 milijardi evra.
Prema vlastitim izjavama, 7-Eleven trenutno ima više od 83.000 podružnica diljem svijeta. Koliko je lokacija planirano u zapadnoj Evropi još nije saopšteno, pišu Nezavisne.