Riječ je o investiciji firme Marinada koja je s hrvatskom Podravkom još prije tri godine dogovorila poslovnu saradnju i proizvodnju paradajza za njene potrebe na plodnim i sunčanim hercegovačkim poljima.
Marinada i Podravka trebale bi imati dugoročne kooperantske odnose, primarno u uzgoju paradajza i poluproizvoda od paradajza koje bi isporučivala mostarska firma. Hrvatska proizvodi premalo industrijskog paradajza, pa se Podravka okreće uvozu.
Prema novim podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatska je lani proizvela oko 31.600 tona paradajza za preradu i konzumiranje. To je na nivou 2018. godine, ali i 25 posto manje nego prije pet godina – tokom 2017. godine, naime, proizvedeno je oko 41.000 tona.
Podravka godišnje troši oko 18.000 tona pardajza za potrebe svoje proizvodnje, a nabavlja je od različitih kooperanata. U Podravkinoj tvornici u Umagu donedavno se prerađivalo oko 12.000 tona domaćeg istarskog paradjza.
Zato je uvoz paradajza iz godine u godinu sve veći. Godišnje u prosjeku već uvoze više od 13.000 tona. Oko 60 posto uvoznog paradajza u pravilu u Hrvatsku dolazi iz Italije i Nizozemske, izvijesio je portal Danica.hr.