Novi “kralj” pivskog tržišta je meksičko pivo Modelo, koje je u četiri nedjelje do 3. juna prodalo najviše napitka od hmelja, zauzevši 8,4 odsto tržišta u maloprodaji, dok je Bad lajt pao da drugo mjesto sa udelom od 7,3 odsto, prenosi CNN.
Ako ove rezultate sagledamo iz perspektive zarada, stvari su još gore za Bad lajt, pošto je prihod od prodaje ovog piva u pomenutom periodu mjesečno pao za 24,4 odsto, dok je prihod od piva Modelo porastao za 12,2 odsto.
Kompaniju Anhojzer-buš, koja proizvodi Bad lajt, je skupo koštala odluka da popularno američko pivo reklamira uz pomoć transrodne influenserke Dilan Malvani.
Neki ugledni konzervativni lideri i desničarski mediji su napali Anhojzer-buš zbog ove reklame, a prodaja Bad lajta je u posljednjih nekoliko nedjelja padala za oko 25 odsto na sedmičnom nivou, piše Tanjug.