BIZnews

Walmartove dionice srušene nakon opreznih prognoza

Walmart je u četvrtak nadmašio procjene zarade Wall Streeta u fiskalnom trećem tromjesečju jer je prodaja porasla, ali je veliki trgovac na malo zauzeo oprezan ton sa svojim izgledima nakon što je primijetio pad potrošačke potrošnje na kraju razdoblja.

Walmart - cnbc.com

Dionice tvrtke skliznule su više od 7% u jutarnjem trgovanju u četvrtak nakon što su dotaknule najvišu razinu svih vremena prethodnog dana. Walmart je dao nešto nižu prognozu od očekivane za godinu koja ulazi u kritičnu sezonu blagdanske kupovine, piše seebiz.

Tvrtka predviđa prilagođenu zaradu po dionici od 6,40 do 6,48 dolara za godinu, što je niže od očekivanih 6,48 dolara analitičara, ali više od prethodnog raspona. Walmart očekuje da će konsolidirana neto prodaja porasti za 5% do 5,5%, također povećanje u odnosu na prethodni raspon.

Inflacija je također oslabila – a za neke je kategorije deflacija uzela maha – trend koji bi mogao pomoći Walmartovim kupcima, ali naškoditi prodaji tvrtke. Cijene nekih namirnica i dalje su više, ali su pale za mliječne proizvode, jaja, piletinu i morske plodove, rekao je izvršni direktor Doug McMillon u razgovoru o zaradi tvrtke. Dodao je da stiže olakšanje za kupce koji traže blagdanske darove.

Cijene opće robe nastavile su padati, postavljajući tvrtku na preokret. Njegova je prodaja porasla djelomično jer su kupci morali plaćati više cijene za mnoge artikle tijekom razdoblja inflacije.

“U SAD-u se možda suočavamo s razdobljem deflacije u nadolazećim mjesecima i iako bi to stavilo veći pritisak na nas, pozdravljamo to jer je to bolje za naše kupce”, rekao je, prenosi seebiz.

U odvojenom intervjuu za CNBC, glavni financijski direktor John David Rainey rekao je da potrošači “jako naginju” velikim promocijama dok promatraju svoju potrošnju i traže ponude. Budući da kupci traže niže cijene, tvrtka je primijetila pad u kupnji prije i nakon rasprodaja.

“Naši događaji bili su snažni”, rekao je. “Bili smo zadovoljni s njima. Noć vještica je općenito bila dobra. Ali u posljednjih nekoliko tjedana listopada sigurno je bilo nekih trendova u poslovanju koji su nas natjerali da zastanemo i na neki način ponovno razmislimo o zdravlju potrošača.”


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh